Preddvor
Naslov: Belska cesta 42
4205 Preddvor
www.zd-kranj.si


Obvestilo za paciente:

Spoštovani!

Vljudno prosimo, da v ambulanto ne prihajate nenaročeni. Tudi v primeru akutnega obolenja nas prosimo pokličite, da se dogovorimo za termin pregleda. E-posvet ni primeren za nujna/akutna stanja ter je omogočen samo v oridnacijskem času ambulante.

Zaradi lažje organizacije dela predlagamo, da nas po telefonu pokličete ob ponedeljkih med 13:00 in 17:00 uro ter ob sredah, četrtkih in petkih med 7:00 in 11:00 uro. V navedenih urah se vsi klici beležijo. Telefonske klice vračamo v najkrajšem možnem času. Najkasneje naslednji delovni dan. Zaradi povečanega obsega dela se lahko zgodi, da bodo naročila obdelana v roku 3 delovnih dni ambulante.

IZVIDI: Osebni zdravniki NE prejemamo izvidov opravljenih pregledov svojih opredeljenih pacientov, niti nismo obveščeni, ko je izvid naložen v sistem zVem oziroma Centralni register pacientovih podatkov (CRPP). Da ne bi prišlo do situacije, ko se pomembne ugotovitve spregledajo zaradi tega nesporazuma prosimo, da sveže izvide REDNO DOSTAVLJATE preko Gospodarja zdravja, po fizični pošti, lahko jih oddate v nabiralnik pred ambulanto ali jih prinesete osebno v ambulanto oziroma se naročite na pregled in jih takrat dostavite zdravnici.

 

NAVODILA GLEDE BOLNIŠKEGA STALEŽA:

Bolniško odsotnost lahko odobrimo samo za tri dni nazaj, zato nas o bolezni takoj obvestite, najbolje z osebnim klicem v ambulanto. Če se boste javili kasneje, mora tako bolniško odsotnost odobriti imenovani zdravnik ZZZS. 

- Po 20  delovnih dneh o bolniškem staležu odloča imenovani zdravnik ZZZS. Dolžnost vsakega pacienta v bolniškem staležu je, da nas pravočasno opomni, da pošljemo predlog na ZZZS za podaljšanje staleža in nas redno obvešča o poteku zdravljenja in stanju. Če menite, da se stanje ne izboljšuje po pričakovanjih, se javite pravočasno, to je vsaj 7 dni pred iztekom oz. zaključkom staleža.

Pri dolgotrajnejšem staležu ste se dolžni redno mesečno javljati s poročilom o stanju in nas opomniti, da se konec meseca izda elektronski bolniški list. Najlažje smo dostopni preko Gospodarja zdravja, kjer lahko pripnete tudi vse nove izvide.

- V kolikor se po zaključenem bolniškem staležu na delovno mesto vrnete za manj kot 10 delovnih dni, nato pa ponovno potrebujete stalež zaradi iste diagnoze, gre za t.i recidiv, pri katerem mora že prvi dan novega bolniškega staleža odobriti imenovani zdravnik ZZZS. 

- SPECIALISTIČNI PREGLED: Za dan specialističnega pregleda lahko izdamo bolniški stalež, ki ga pridobite na podlagi potrdila o pregledu ali izvida. Stalež se po pravilih ZZZS lahko izda za konkretno število ur, ki ga porabite za zdravstveno storitev in potovanje v obe smeri, kar je le izjemoma 8 ur. 

- NEGA: V primeru hudega zdravstvenega stanja zakonca ali otroka nad 18 let, ki potrebuje nego, osebni zdravnik na podlagi priporočila osebnega zdravnika obolelega lahko izda bolniški list do 10 delovnih dni, imenovani zdravnik ZZZS pa ga lahko podaljša do 20 dni. Bolniški stalež za nego staršev ne obstaja.

- SPREMSTVO: Starejšim od 15. let spremstvo za storitve skladno z določbo 1 . odstavka  61. člena Pravil OZZ izven kraja prebivališča pripada le, če tako zahteva njihovo zdravstveno stanje. Ali je zdravstevno stanje tako, mora presoditi izbrani osebni zdravnik bolnika (in ne spremljevalca) PRED potovanjem. Za pridobitev bolniškega lista nato spremljevalec svojemu zdravniku posreduje potrdilo, da oseba spremstvo potrebuje IN potrdilo, da je bilo spremstvo izvedeno z zapisom, koliko časa je obravnana trajala (kar prejmete pri izvajalcu storitve). Stalež se izda za konkretno število ur, ki ga porabite za storitev in potovanje v obe smeri, le izjemoma za cel delovnik. 

- SAMOPLAČNIŠKI PREGLEDI: Če zavarovana oseba samoplačniško opravi zdravstveno storitev, sama oziroma njen spremljevalec nista upravičena do povračila potrnih stroškov, niti spremljevalec do nadomestila plače (254. člen Pravil OZZ).

 

Hvala za razumevanje!

 

Lep pozdrav 

 

 

Izberite prosti termin za naročilo na obisk (Prostih terminov:0)
Za VARNO pošiljanje sporočil ter lažje naročanje se PRIJAVITE v Gospodarja zdravja.